ljust och fint!

Nu hör jag nästan hur ni tänker att "de var ett jävla tjat om alla gardiner" och ja, jag är tjatig, eller egentligen inte men ja, lite. Tänkte iaf bara meddela att jag äntligen är nöjd. Beställde ju ett par grå/vit randiga till vardagsrummet, men som tyvärr inte blev så fina där inne. De såg nästan blå/vit randiga ut mot den mörk grå soffan, men så bytte jag och satte dom i de tredje rummet som vi kallade för de gröna rummet när vi flyttade hit, eftersom de var gröna tapeter där inne. Vilket de inte är nu så vi får väl kalla de för mitt rum, eftersom jag har alla mina kläder, väskor och en liten plugg hörna där inne. JAJA, jag bytte iaf... och nu blev de super bra i båda rummen. Köpte också ett hjärta i glas för ett tag sen på MIO som fick hänga i fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback