yes!

Idag fungerar internet så passar på att uppdatera lite.
Hela dagen har jag hjälp Malin med flytten. Jag har rullat in porslin massa i tidningspapper, packat och konkat saker fram och tillbaka, upp och ner för alla trappor... självklart bor hon högst upp utan hiss :) När vi var klara belönade vi oss med tjugominuter i solariet somnade på två röda. Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på lite tv. Ska snart plocka och städa undan lite här hemma. Imorgon är de dags för kryssning med några (de bästa) från Maxi och även Chrille ska med. Så tänkte att de vore skönt när vi kommer hem på Söndag em till en städad lägenhet, eftersom att jag antar att man inte kommer att vara så pigg just då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback