fluummm

Sova var det ja... varför har jag så dålig karaktär? Varför går jag inte och lägger mig?
Jo, istället sitter jag och kollar igenom gamla arkiv i bloggen. "Åh, innan jag går och lägger mig så måste jag bara kolla vad jag gjorde i september 2010 och 2009 och 2008 och 2007 och 2006" Ja, typ så. Jag älskar dock mig själv att jag har bloggat så länge, jag har sagt de förut men de är verkligen jätte kul att kika tillbaka i arkiven och kolla tillbaka. De är också kul att jag har behållt samma blogg och aldrig bytt... men de skulle aldrig falla mig in att byta ut Linnsaan´s mot typ..? något annat?... vad som helst! Nej! Fast nu ska jag faktist sova, mina ögon är torra som (något riktigt torrt)... typ sand (orginellt) iaf, jag måste verkligen kisa för att kunna se något. Jag är helt slut efter att ha haft en egen show för tjejerna ikväll, jag stoppade i en kudde under tröjan, drog upp mjukisarna tills de tog stopp (över tröjan så klart) och bjöd på en härlig dans. Så nästa gång blide de någon annans tur så jag får skratta lite. Okej, nu har jag babblat om allt eller inget och de finns inget mer för mig att göra här eller idag. Jag har gjort mitt, jag kastar in handduken (som man säger) hehehehe godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback