skaka rumpa!

"Jag" tänkte bjuda på ett par bilder från i Lördags, eller jag snor dom rättare sagt av Ida. Det blir inte så mycket bilder för mig när vi är ute eftersom att det är så mörkt och jag inte har någon blixt på kameran (telefonen) så ser man ju inget på de bilderna jag tar. Men men, åter till i Lördags... som blev en väldigt lyckad kväll. Vi började ett gäng tjejer hemma hos Mickis innan vi gick vidare ner till femfemnoll där vi dansade oss svettiga. Det blev en lyckad utekväll med andra ord, träffade massa jag kände, alla var på ett gott partyhumör där av mycket dans och bra musik. Jag och Chrille tog med oss mat hem innan kvällen var slut och käkade framför tvn innan vi däckade. Sen upp för att jobba dagen efter... men det är en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback