SUCK

Just nu är jag rätt irriterad, har suttit i telefon med en tjej från handelsbanken i drygt en timma nu. Har haft problem med mitt nya kort till internet banken, koden och sen var jag tvungen att ringa upp igen och stå i ytterligare en telefon kö eftersom att det inte gick att godkänna betalningen av alla räkningar. Men som tur va, så var hon väldigt lugn och snäll och sa att hon ville stanna kvar i luren tills allt var klart. Fast jag var tvungen att starta om datorn och vänta på tills den segade, ladda ner ett program som tog 100 år och hej & hå! Så satt vi tysta i luren i ett par minuter... men nu snart en och en halv timma senare är alla räkningar betalda och jag och Chrille ska åka och storhandla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback