fint på balkongen

Efter skolan idag åkte jag direkt hem till Sofia för att slinga hennes hår. De gick lite upp och ner under tiden, men när vi väl tvättade ur färgen och torkade håret så blev de jätte fint, som tur var. Hade absolut ingen lust att lämna någon som verkligen inte ville bli blond utan bara lite ljusare, jätte blond. Efter de åkte jag hem och inväntade mormor som skulle komma hit och hjälpa mig att hänga upp gardiner som hon tvättat och strukit, planterade blommor i blomlådan och vek in alla handdukar, sängkläder och gardiner i linneskåpet. Mamma kom också förbi på en snabb fika. Så nu inväntar jag tjejerna som ska komma hit och mysa lite ikväll med vin och snacks.
Balkongn börjar föresten bli jätte fin. Igår efter jobbet fyndade jag två stolar för 149kr st istället för 500kr st. Tog en pall som bord så länge. Sen har vi lagt in ett trägolv som snart är klart för att täcka den fula gröna mattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback