börjar få lite ordning

Så här såg det ut igår. Nu är jag av med en av högarna iaf. Frida kunde plocka på sig en hel del så det var ju kul.
Här inne har jag fått plats med mer än vad det ser ut som. Längst in hänger alla mina klänningar och trängs flera stycken på en och samma galge och sen kommer det kläder jag inte tyckte var tillräckligt roliga för att få hänga framme.
Undra om jag kan hålla det såhär...?
När jag började att rensa bland alla kläder så känner jag att jag ínte behöver shoppa på bra länge, fast än det gör man ju iaf eftersom att man vill ha nytt. Men herregud vad kläder jag har! Jag har kläder i två stora byråar, i en garderob, en kläd ställninng plus att jag har försökt att gömma det kläder som inte får plats någonstanns lite överallt, i korgar och påsar. Försökte att flörta med Chrille igår för att att jag ville byta runt lite garderober, eftersom att jag tyckte att jag behövde hans garderob, så alla kläder slipper att ligga ner pulade i lådorna (då två av lådorna har gått sönder) men det gick han inte med med på. Men nu har jag ju kastat massor och gett bort, så nu får de nog plats rätt bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback