en bra start på dagen

Efter att ha tittat ut genom fönstret när jag vaknade imorse så ville jag bara lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet och sova vidare. Drog mig dock in i det sista och sen gick jag upp och käkade en lätt frukost och gick ner till gymmet. Vågade inte ta bilen imorse eftersom att vägarna var snö täckta och jag har sommardäcken på. Det blev iaf 60min aerobic och 30min core och sen en promenad hem igen. Kändes dock lite tomt på gymmet, då ingen av mina tränings-tjejer var där. Lite ovanligt om man säger så. Nu har jag tränat sex dagar i sträck så imorgon ska det bli skönt med en vilo dag:-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag var där vid halv ett typ, fast gymmade bara:) ska nog köpa kort, tar bara emot lite att set e så dyrt:/

Postat av: Linn

Jo de är dyrt. fast utnyttjar man kortet så är de värt varenda krona :) bästa gymmet!!

2012-04-15 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback