försova sig med flit

Vilken natt! Imorse försov jag mig med flit en och en halv timma. Gick upp för en kvart sen och har bestämt mig för att komma till skolan efter första rasten. Jag brukar aldrig ha några problem med att somna, men inatt låg jag klarvaken på kudden tills klockan blev tre någonting. Gick jag la mig dikrekt efter bb (klockan elva), kunde inte sova och kollar på klockan första gången och den hade kunnit blivit tolv. Nästa gång när jag tittar är hon kvart över ett och tredje gången är hon tre någonting och efter det tror jag att jag somnat in. Vaknar snabbt där efter att Chrille studsar upp ur sängen och springer iväg, jag direkt efter och blir rädd och undrar vart han ska (trode först att han gick i sömen). Då skulle han iaf spy och så där håller stackaren på fram och tillbaka till toan tre- fyra gånger och jag vaknar alltid till när jag hör "när det kommer" usch! Så egentligen skulle jag bara vilja stanna hemma hela dagen, dra täcket över huvudet och sova några timmar till men nån måtta får det vara. Nu får jag bara hålla tummarna på att inte jag blir sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback