några timmar senare...

Äntligen har jag fått satt mig ner i soffan. Har flängt runt hela dagen. Direkt efter skolan så hämtade jag och Mamlin upp Chrille för att ta en runda på IKEA. Jag behövde nya galgar, eftersom att jag har fått hela vårat "extra rum" för mig själv. Chrille har nu mera sina kläder i en garderob i sovrummet plus byrån där inne, medan jag fick ta över hans garderob och kunde därför flytta över mina saker från sovrummet. Det känns riktigt bra att ha alla kläder samlade. Jag har länge velat ha vita galgar på min kläd ställning, men har tyckt att det varit onödigt att slänga 40 galgar för att köpa ett par i vitt. Nu fick jag äntligen en anledning till att köpa nya och kunde flytta in det gamla i garderoberna. Utom 40 galgar, två blommor och nya glas så kom vi också hem med en ny bäddmadrass. Äntligen säger jag bara! Under ett års tid har vi haft en 160 bäddmadrass på vår 180 säng, den har dessutom varit tunn och i dåligt skick. Så nu har Chrille köpt en ny (då det var hans utgift) det ska bli så skönt att få sova på den i natt :-) Det var dock mindre lätt att få hem den eller att köra med den i bilen men allt gå om man vill.
Sådan ordning och reda på mina saker har jag inte haft i hela mitt liv. Alla andra gånger måste jag bara ha trott att jag haft det eller intalat mig själv till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback