ibland är det kul att hålla på med hår

Förra veckan så färgade Frida håret rött och klippte av en bra bit, jag tycker att det blev fint och passade henne mycket bra. Satt och kollade igenom lite bilder på telefonen och i Fredags när vi var hemma hos Malin så gjorde jag lite olika frisyrer på hennes nya hår (då hon inte trode att det gick). Jag fick till tre snygga, men tog visst bara kort på två. Frisyren på den första bilden behöll hon och den höll även hela kvällen. Eftersom att hon ville ha volym i håret men inte ha det lockligt så lockade jag det med en tunn locktång och gick igenom hela håret fast lät det inte bli kork skruvar. Där efter tuperade jag hårbotten, satte upp överhåret i spännen och sprayade! Då fick hon en frisyr som hon ville ha, en som är allt annat än platt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback