kläd fix

Sen jag kom hem från träningen idag så har jag fixat med mina kläder. Vilket jäkla projekt det är alltså. Jag började med att rensa bland mina tränings kläder eftersom att den lådan var proppfull. När jag fick ordning i den så ville jag ju att det skulle vara fint bland resterande kläder också. Så nu ligger det ett par högar på golvet. Två som ska tillbaka till lådan och två som jag ska ge bort/ slänga. Frida ska få kolla igenom högarna om det finns något hon vill ha innan. Jag har även flyttat över alla mina jackor till en garderob i hallen och sedan hängt över massa plagg från min kläd stång in till garderoben istället. Så nu kan äntligen mina kläder andas på stången igen. Tycker heller inte att det ser bra ut att ha den proppad med kläder. Utan där ska bara de kläder jag använder mest eller mina finaste kläder hänga :-) Hade tagit lite bilder men det ville inte fungera idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback