lejonhärta

Idag gjorde jag en fulig. Gick till gymmet på första rasten och körde ett luch pass. Där efter åkte jag hem och duschade, drog ner persiennen och la mig brevid Chrille i soffan och kollade på Bröderna lejonhjärta. Hur mysigt som helst. Hade ändå "gjort mitt" i skolan, så kunde träna med gott samvete. Efter filmen plockade Frida upp mig och vi åkte hem till Malin på en fika och lite tjej snack i soffan.
Skorpan är ju så söt! Filmen borde dock ha ålders gräns, eller jag tycker inte att det är en barn film. Minns att jag var jätte rädd för Kattla när jag var liten och tyckte det var jätte obehagligt när det brände en man på bröstet med en "stämpel" jaja, alla i Sverige har väl sätt filmen så ni förstår vad jag menar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback