snark snark

Godmorgon Lördag!
Klockan ringde för en halv timma sen och då var jag pigg och glad. Eller okej, där ljög jag lite. Jag var inte bakis och mådde bra. Fast det hade jag ju inte räknat med att vara. Drack två glas igår på Emmas förfest och på krogen så bjöd Chrille mig på en redbull ;-) Ska ju iväg och jobba om en liten stund och efter jobbet så blir det påsk middag hos mamma så då måste jag vara pigg och kunna köra bil. Undrar dock hur min pojkvän mår inne i sovrummet just nu. Han fick i sig några glas för mycket igår enligt min smak. Och ett bra tecken på det är att han snarkade som en gris inatt (vilket han aldrig gör annars) jag puttade på honom tre gånger och bad honom att vända sig om. Han svarade Okej, alla gånger men gjorde det aldrig så jag tog mitt pick och pack och la mig på soffan. Jaja, nu är det dags att göra sig i ordning för några timmar på Maxi. Längtar, eller inte. Ha en bra påskafton allihopa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback