sova, träna och handla

När jag kom hem från skolan idag så var jag jätte trött. Satte på tvn och började att kolla på en film, även om jag ville se klart den så kände jag hur ögonlocken började att åka hiss. Stängde av ljudet och ställde klockan och sov en timma. Missade X-fiten med flit men inte stepen, ett tips är dock att inte sova innan träningen. När klockan sen ringde ville jag ju bara ligga kvar under den varma filten, fast det hade varit lite tidigt att sova för kvällen. Köpte mig en Celcius på gymmet för att få lite energi och körde en timma på brädan, super kul var det. Nu ska jag strax åka och hämta Chrille från jobbet och sen åka och handla lite små saker som saknas i kylskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback