att se stjärnor

Efter den tredje konditionsövningen, skulle vi direkt lyfta upp stången och köra biceps. Lättare sagt än gjort, jag fick bokstavligen talat inte upp stången efter de sista övningarna och blev yr i huvudet och började se stjärnor. Då har man tagit i från tårna plus att man inte är lika väl tränad längre. Gick in på toan och återhämtade mig samt drack massa vatten, sen var det bara att köra på igen. Tror att det bara kommer att gå bättre och bättre, det är ju alltid jobbigast första gången efter ett längre uppehåll. Just nu känner jag mig som en överkokt spagetti och vill inget helldre än att sitta kvar i soffan hela dagen. Men snart är det dags att göra sig i ordning för jobb, får trösta mig med att jag är ledig både imorgon och på Torsdag iaf :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback