gamla minnen

Har haft Ida över ikväll. Vi slängde ihop lite middag, satt ute på balkongen och pratade i flera timmar. Mest om gamla minnen. Allt från en hemlig låda som vi gömde på hennes vind till fjortis fyllor och hemmagjorda stringtrosor. Herregud säger jag bara! På tal om gamla minnen, så pratade vi om mode och gamla super låga märkes jeans. Det fick mig att tänka på att jag fortfarande hade några par hemma i lådan. Så jag prövade en hel del. Gjorde mig av med åtta par och sparade hela 23. Använder max fem av dom i dagsläget, men nu kanske det blir lite mer ändring på det. Vissa visste jag inte ens om att jag hade eller att jag fortfarande kom i.


Kommentarer
Postat av: Ida

Så mysigt, Love ya <3

2012-08-07 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback