Linn

Även om det var mamma som fyllde år så var det jag som fick en present idag. Mamma får sin imorgon och jag trodde även att jag skulle få min imorgon, då vi ska fira oss lite med mormor och morfar samt kusinerna bara hemma hos mamma. Eftersom att mormor och morfar åker till Turkiet på Onsdag nästa vecka, på min födelsedag. Hur som, så fick jag det jag hade önskat mig. Jag tycker att det bara bli svårare och svårare för varje år, om vad man ska önska sig. Men nu visste jag en sak jag ville ha, en ny resväska och den skulle vara rosa, hård i plast och ha fyra hjul. Nu fick jag en, som dessutom hade lås och som hon hade beställt med mitt namn på. Nu kan jag aldrig ta fel väska eller ingen kan ta min heller ;-)
 
Kassa bilder med webcamen dock...

Kommentarer
Postat av: Anna

Å så tjusig!! Rosa är snyggt! Bra ide om att trycka dit sitt namn. :)

2012-08-24 @ 21:57:36
Postat av: Mikaela

Vad snygg!

Postat av: anna

vart har ni köpt den rosa väskan? superfin!

2012-09-25 @ 20:01:09
URL: http://dieanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback