mammas födelsedag

Igår åkte Chrille till Norrland för att hälsa på sin mamma och släkt, han blir borta tills på Söndag och det innebär att det bara blir jag och Torsten hemma. Igår efter träningen kom Malin över, vi satt mest i soffan och käkade poppcorn och kollade lite resor (hotell) till i vinter. Sen sov hon även över, måste ju "passa på" med lite tjej kvällar sådär nu när man kan. Om drygt en timma kommer mamma över på lunch, jag ska bjuda henne på en taco tallrik och sen blir det ett vaniljhjärta efter de som jag precis var i affären och köpte. Vad gör man inte för ens mamma på hennes födelsedag? :-) Idag är jag ledig igen, så skönt att vara ledig två dagar på raken mitt i veckan, då har jag mer energi till att jobba i helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback