Michael Kors

Ps. På tal om shopping så tänkte jag faktiskt kosta på mig ett iphone fodral till min nya telefon sen. Främst för att jag aldrig mer ska lyckas ta sönder den plus att jag känner att jag vill unna mig det. Så som jag jobbar just nu så är jag värld denna och för att jag snart fyller år, så man skulle kunna säga att detta både är en investering samt en födelsedags present från mig själv till mig själv. Bra tänkt va? Men nu är bara frågan vilken man ska välja? Är mest sugen på någon av dessa tre. Jag är ingen märkes tjej i övrigt, men dessa plånböcker från Michael Kors slår alla andra jag har tittat på med hästlängder... 
 




Kommentarer
Postat av: Emma

Den orange är ju snyggast ju! P.s jag tänkte gå på steppen men jag ska vara hos tandis 11.40 tyvärr. Puss

Postat av: Sofia

Håller med Emma. Orange var ju asfin!

2012-08-16 @ 20:39:14
URL: http://sofiahennel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback