saknar min iphone

Idag lämnade jag in min mobil. Jag övervägde ett tag om att lämna in den för att få skärmen lagad eller att skicka tillbaka den till Tele2 och sen få hem en sprillans. Om jag hade fått skärmen lagad så hade jag fått tillbaka mobilen samma dag. Dock kom glaset från Kina och var inte ett orginal glas. När jag vet att jag ska ha mobilen i minst två år så vill jag ha riktiga grejer. Känns dock väldigt "tråkigt" att vara utan min mobil i tre veckor. Som nu, när jag är på jobbet och har rast så kan jag inte kolla det jag brukar. Blä! Men herregud, jag överlever men ni hajar säkert ändå. Hur som, så kommer det inte att uppdateras lika ofta längre eftersom att jag nästan alltid gör det från mobilen nu för tiden. Nu måste jag dra mig tillbaka, stänger idag och imorgon också för den delen. Segt som fasiken, men någon kommer att få en fin September lön vilket behövs för att kunna åka utomlands i December så som planerna är för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback