äntligen fredag

Äntligen helg, ledig helg!
Den här veckan har känts väldigt tung. Känner mig klar på praktiken och längtar tillbaka till min skola. Förra helgen jobbade jag och gjorde ingenting annat och sen var det bara att hoppa på praktiken i Måndags igen. Är alltid lika skönt att komma hem och känna lugnet och framför allt tystanden. Det blir iaf en väldigt bra helg för min del. Ser framför allt fram emot morgondagen. Då jag först ska gå på aeribic, sen blir det barn kalas för Alva som fyllde tre år igår och på kvällen ska jag, Malin & Sophie hem tilll mamma och låna deras jacuzzi medan de är iväg på middag. Erik är snäll och kör/hämtar oss i Nykvarn för att vi ska kunna ta ett eller två glas vin. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback