bra ögon


En del av tjej gänget igår. Dock bara maxi tjejorna. Minus Elina som står för fottot. Som btw. har gett de flesta av oss riktigt bra ögon. Speciellt Mickis och Emelie, sen mina. Hade en riktigt lyckad kväll. Dock höll jag på att frysa sönder mig, en fodrad skinnjacka var lite för kallt, fast ska man vara fin får man lida pin. På hemvägen lindade Emma in mig en fet halsduk och slängde på mig ett par fula skinntumme vantar. Sen slängde hon in mig i taxin, var hemma vid fyra tiden somnade på tre röda. Idag tog jag en lunch tillsammans med Malin, Emma och Hanna. Konstaterade att det första gången i mitt liv jag ätit en lunch på kebaben på dagtid. Men eftersom att vi skippade det igår kväll, så tog vi det idag ist. Nu slitter jag i Malins soffa och hänger. Tycker lite synd om mig själv, inte pga. att jag är lite seg sen gårdagen utan för att jag har sånn träningsvärk. Mina lår är inte att leka med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback