en bra dag

Och så börjar även den här dagen lida mot sitt slut. Den har för övrigt varit väldigt bra, som alla andra blir även jag lite extra glad och pigg av det underbara vädret. Satte mig vid maren bryggan tillsammans med Malin, Emma, Sophie och Hanna och drack en chailatte och solade oss lite. När solen gick ner så blev de en snabb runda på stan. Sen åkte jag och Emma hem till mig och åt middag. Handlade en grilland kyckling, sallad och sås. Det har även varit en bra mat dag för mig idag. Till frukost blev det en smooithie, lunch taco sallad och middag kycklig sallad. Se vad gott och lätt det går att klara sig utan både pasta och bröd i vardagen. Hoppas att de håller i sig och jag inte fastnar för frestelsen med detsamma. Jag älskar mackor alldeles för mycket och skulle kunna leva på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback