förberedelser

Jag hatar att köpa smink. Bara dessa två saker gick på 500kr. Men som tur är räcker pudret i evigheter. Minns inte sist jag köpte ett nytt. Nu var det iaf dags då jag tömt burken på varenda korn. Just nu sitter jag i morgonrock och har precis ätit lunch. Innan det var jag nere och solade 20 minuter innan aerobicen började. Som förövrigt var så sjukt kul idag. Efter de svängde jag in på systemet och köpte med mig en flaska vin. Just nu vet jag inte hur jag ska göra ikväll. Om jag ska följa med tjejerna ut eller inte. Eftersom att jag stänger ikväll så blir det ju väldigt tight med tid. Men jag förbereder mig iaf till max: Solat, duchat, ska fixa håret, måla naglarna, ska inte sminka ögonen (vill inte ha spindlar till ögonfransar ikväll, som Hanna sa) tar med mig kläder (så jag inte behöver åka hem och stå och riva ut halva garderoben) och sen är jag troligtvis redo. Nu måste jag visst sätta fart om jag ska hinna. Börjar jobba om exakt en timma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback