happy

Godmorgon.
Vad härligt med lite sovmorgon gick upp strax innan halv nio. Har precis betalat mina räkningar, alltid bäst att göra det så fort lönen kommer in så att man vet hur mycket man har att röra sig med. Om en halv timma ska jag bege mig mot tom tits, för min sista dag på praktiken. Där efter åker jag upp till mormor och morfar på en fika. I övrigt så känner jag mig väldigt glad. Från och med idag klockan två börjar mitt sportlov. Jobbar dock hela helgen, men sen är jag ledig en vecka. Ska bli så skönt! Är också förvånad över att jag inte har träningsvärk sen gårdagen, gick ju loss på tre pass och känner inte av ett skit. Det är ju och andra sidan bra, men ändå. Nu frukost och sen göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback