vemdalen

Väldigt snygg jacka från ellos för endast 175kr på rean. Var inne och kikade lite om det fanns någon billig skid jacka, men hittade ingenting. V.12 åker jag och Chrille med mamma och Thomas till Vemdalen i en vecka. Kommer att bli så mysigt. Jag och Chrille har aldrig varit på skid semester tillsammans. Eller där ljög jag, vi var ju tillsammans med ett helt gäng i Sälen för två år sen (?) tror jag. Men då blev det inget skid åkande, utan bara fest morgon till kväll. Längtar iaf tills det blir dags. Åka skidor, dricka varm chocklad med grädde i topp stugan, spela sällskaps spel, basta, laga middagar, titta film, promenera och sola i backen i en solstol på en renpläd. Var där för några år sedan och det var väldigt mysigt och vi ska tillbaka till samma stuga. Där av vet jag att man kan sitta utanför topp stugan och sola, det var jag och mamma rätt bra på sist ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback