1/1-2012

F*n för att jobba idag! Så där lagom pigg och glad! Klockan halv sex imorse kom vår taxi. Den som jag hade bokat till klockan fyra kom dök visst aldrig upp. Så var hemma vid sex och tog mig en promenad till jobbet klockan tolv. Ja, de är bara att bita ihop. Ändå värt de, hade jätte kul och trevligt igår. Tack alla inblandade och framför allt tack till Hanna som hade festen :-) Nu ska jag dra mig tillbaka in igen, bara fyra och en halv timme kvar då. Blä! Längtar efter soffan, chips & dipp.

Kommentarer
Postat av: Carla

God fortsättning! Hälsa det här till min bror; Hållapannees :) Han borde fatta! Kram

Postat av: Linn

Tack detsamma!

Haha, okej det ska jag göra :) Kramis

2012-01-03 @ 11:16:53
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback