aj min fot!

Efter 30min core var de dags för 30min power strike, som istället blev till 1min powerstrike. Efter andra steget skulle jag bara vrida lite på kroppen (som man skulle göra) och trampar hel galet och stukar fossingen. Får hjälp med att linda den och hjälp ut eftersom att jag inte kan stå på foten. Ligger i soffan utanför salen och kollar in hur det andra står och svättas. Vill tacka Carro ännu en gång för att du var så gullig och körde hem mig och min bil! :-) Hoppas verkligen att det här går över snart, för att detta orkar jag inte med. Är redan trött på att hoppa omkring, saken blir ju inte bättre över att jag har ont i smalbenen och det gör skit ont att hoppa. Dett var ju rena rama mardrömmen att ta sig en "snabb" dusch. Påse på och sen hjälp in och ur (eftersom att vi har badkar). Aja, just nu känner jag bara för att tröst äta en fet chockladkaka eller nått. Näe, nu ska jag sluta och klaga och glo lite tv sen gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh stackars linnsan :( du får ta en lugn helg med massa voltaten tillängnat foten.. Någonting i din kropp verkar säga emot ordentligt just nu!

2012-01-19 @ 22:27:06
Postat av: Linn

Ja, fast jag hade ju bara otur som trampade så galet. men ja lika bra för benhinnorna att få vila sig ordentligt nu. för med den här foten är de ju omöjligt att ta sig till gymmet :) Kramiiiiiss

Postat av: Linn

Ja, fast jag hade ju bara otur som trampade så galet. men ja lika bra för benhinnorna att få vila sig ordentligt nu. för med den här foten är de ju omöjligt att ta sig till gymmet :) Kramiiiiiss

2012-01-20 @ 14:25:46
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback