äntligen

Äntligen är man iprincip helt återställd i foten och i benhinnorna också för den delen. Gick på aerobicen imorse tillsammans med mamma som har köpt klippkort på worldclass bara för att kunna gå på Lördags aerobicen för att den är så bra. Annars är hon spinning ledare på sydpoolen så därför tränar hon såklart där. Aja, det var väldigt skönt och kul att studsa omkring i en timma. Dock väldigt jobbigt och det känns att man har legat på lat sidan ett par dagar nu. Men nästa vecka tänker jag komma igång ordentligt igen :-) Om drygt en timma är det dags att åka till jobbet. Idag blir jag på Maxi hela dagen, från 14-22-15. Känns sådär en Lördag, men nästa helg blir det andra bullar. Ska ta och få i mig lite lunch nu tänke jag. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback