dagen

Efter praktiken kände jag inte för att bara åka hem. Har känt mig rätt rastlös nu det dagar jag bara varit hemma och vilat foten eller nu, när jag kommer hem och inte kan åka iväg och träna. Så jag tog med mig Malin på en IKEA runda. Där vi åt tidig middag för hela 17:- sen tog vi några varv och kom hem med en liten påse. På något sätt lyckas man aldrig komma hem därifrån tomhänt. Det skulle kännas konstigt att passera kassorna utan att köpa något, presonalen lär ju reagera och undra om man inte snott med sig något istället.
Det blev två svarta ramar och en duk. Duken köpte jag dock på hemtex. Sen fixade jag även om lite på tavel hyllan. Nu är jag jätte nöjd, det saknades verkligen något på väggen innan. Det ända vi behöver till köket nu är en lampa över bordet. Men där tycker jag och Chrille lite olika. Jag vill gärna ha någon med lite "kristaller" medan han har sin åsikt om just såna lamor! Men men, en vacker dag kommer vi överens om någon.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den duken köpte jag igår, vilket sammanträffande :)

Postat av: bea

Vad fina köksmöbler! Var är de ifrån?

2012-01-25 @ 09:19:47
Postat av: Linn svarar

Mikaela- Ja, verkligen (igen):-) men den är så snygg!



Bea- Tack så mycket! Dom är från IKEA.

2012-01-25 @ 17:58:47
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback