hatar ful dagar

Imorgon är jag hemma från praktiken pga. sprutan och alla dess biverkningar som man kan få. Plus att ungarna har utveklingssamtal imorgon på skolan så är ingen ide att sitta och åka fram och tillbaka till Salem helt enkelt. Så det ska bli najs med en liten sovmorgon. Hade också tänkt att sola, solade sist till nyår. Okej, det är inte så länge sen men jag har haft allt för många ful dagar på senaste tiden. Så där så att man undviker speglar, så lite stekning i solariet gör nog susen. Eller...?
Nu menar jag inte att man måste stå och posa framför en spegel stup i kvarten och känna sig snyggast i hela värden, men ni vet säkert själva att fuldagar inte är något att hänga i julgranen.
längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörrö du, jag har hittat resa nu! 6000/person med avbeställningsskydd och transfer och frukost. Hur bra? VI MÅSTE BOKA NUUUUUUUU.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback