hm home

Tog en pause i pluggadet och beställde hem lite små saker från H&M home, även jag (som alla andra bloggare) har hamnat i "missoni" mönster fällan. Två badrums handdukar, en badrums matta och två kuddfodral till soffan fick det bli. Har börjat tröttna lite på mina stjärnkuddar som jag har precis överallt, så blir kul med något nytt. Tror också att badrums sakerna kommer att bli riktigt fina i vårt jätte turkosa badrum, hela lägenheten är i sort sätt bara vit så de är kul med ett rum med massa färg. Även om jag egentligen inte diggar kaklet så är de iaf lite charmigt. Nu ska jag tillbaka pluggandet och sluta internet shoppa, annars blir det dyrt för mig. Med koden 9602 får du liksom jag 10% på hela beställningen, så en liten rabatt blev det ändå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback