inte en lugn stund!

Nu gick luften ur mig.
Efter solningen idag gick jag en snabb runda tillsammans med Sophie och Malin på stan och gjorde ett ärende på banken. Därefter åkte vi bort till Moraberg och in på Rusta för att bunkra upp med lite torrshampoo. Bort till mammas jobb för att hämta en tränings bh som hon köpt till mig :-) Sen hem till Malins päron för att fylla bilen med ett par flyttkartonger. Hem till Malins fina lägenhet för att börja plocka in lite porslin. Vi upptäcker att väggarna i vardagsrummet inte alls är vita utan rosa/beiga?! Haha. Bra koll. Det skulle dom ju iaf inte vara. Så bort till Moraberg igen, efter att jag har tagit sprutan som förövrigt gick förvånans värt bra inte än enda tår :-)
Iaf, in på K-rauta för att köpa massa målarfärg och tillbehör. In på ÖB för att köpa tre t-shirtar i storlek XL och måla i. Hem till Malins päron för att hämta en pall och lampa. Tillbaka till lägenheten och börja måla. Var hemma för en timma sen och då började jag plocka med tvätten och vika in den. Nu satte jag mig ner och skulle kunna sova sittandes på stolen. Men innan jag lägger huvudet på kudden ska jag kolla på ett avsnitt av Elsas värld.
Vi hörs imorgon!
Sophie snyggade till sin t-shirt genom att måla dit smilisar på brösten!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Så jävla säääääx ;)

2012-01-27 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback