man är ju ingen Shakira direkt

Är helt slut. Fattar egentligen inte hur jag kan vara så trött när jag kommer hem från praktiken. Går ju inte direkt långa dagar, men går upp rätt tidigt. Så kroppen har väl inte riktigt kommit in i det än, med tanke på att jag har haft själv studier under en längre period. Men men, idag var iaf en bra dag. Slutade redan kl 1 eftersom att eleverna skulle ha utvecklings samtal där efter tog jag en fika på stan med Malin & Sophie. Nu börjar tiden dra ihop sig för två tränings pass. Hoppas benen håller för powerstrike, lite osäkert men jag ger det en chans efter att ha bombat dom med voltaren. Det går upp och ner på den fronten just nu iaf. Igår gick jag ut sista låten på zumban då det blev för mycket hopp osv. På tal om zumba så är/var det inte riktigt min grej. Att göra små "jukk rörelser", shejka brösten och rulla höfterna känns lite obekvämt. Igår stod jag intryckt i hörnan längst bak så att jag hade en spegel bredvid mig. Kunde inte titta på mig själv i spegeln utan att börja garva. Stel som en pinne, men de bjuder jag på. Rätt kul var det iaf och mycket jobbigare än vad jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback