ost och vin kväll

Hade en riktigt bra dag igår, där av lät jag datorn ligga och inget bloggande. Började dagen med step, åkte hem och gjorde mig iordning och tog en powernap på soffan. Var helst slut och hade träningsverk. Tog mig ner på stan och lunchade med Emma, shoppade tröjan och efter de gick vi hem till Emma och latade oss i soffan innan vi åt middag. Emma och Alex bjöd på jätte god mat och där efter åkte jag hem och diskade och förberedde lite för kvällen. Då dom kom hem till oss, jag och Chrille hade bunkrat upp med allt möjligt på vardags rums bordet. Ostar, kex, chips, dipper, grönsaker, oliver och chocklad mm! Vi fyra drack iaf vin, lekte charader, kollade i resekataloger, rökte vattenpipa på balkongen och så avslutade kvällen med singstar. Vid fyra tiden kom vi i säng så tog mig en rejäl sovmorgon imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback