slut som artist

Puh!
Det var tungt att spinna idag. Känns att man inte varit på gymmet på ett par dagar. Kände också att man inte ätit ordentligt idag. Skol lunch kl 11, lite ris och sås plus grönsaker. Den så kallade kyckligen i "hawaii grytan" var ingen höjdare, eller jag smakade inte ens. Det räckte med att titta på de slemmiga kycklig bitarna som simmade omkring, stackars ungar. Sen dess har jag bara ätit två mackor, så det var nog inte tillräckligt. Kände mig lite snurrig i kolan när jag hoppade av cyckeln. Men ska ta och äta något nu efter duschen, ska bara ta och samla lite krafter först :-)

Från det ena till det andra så är jag nervös inför morgondagen. Då det är dags att ta min andra av tredje gardalsil spruta. Som jag nämnt tidigare så är sprutor bland det läskigaste jag vet. Sist började jag svettas som en gris och fick lägga mig på golvet efteråt och blev vit om läpparna. Jag hoppas att det går bättre imorgon. Själva sticket är väl kanske pytte lite ok, men sen när de sprutar in vätskan. SATAN vad ont det gör. Jaja, det är iaf mot en väldigt bra sak. Så det är ju 1000 gånger värt smärtan ändå, om jag någon gång i livet skulle åka på livmoderhalscancer.

Kommentarer
Postat av: Caroline Bill

Haha ja man måste ju försöka! kul att du gillar bloggen, jag kommer uppdatera massor, tycker det är så kul. Tack, ja vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt på resan!



Hoppas du blir frisk i benet snart! Kram

Postat av: Linn svarar

Najs!!!!!

Ja men det är jag nu, nästan helt borta. så skönt :):)

2012-01-25 @ 21:45:12
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback