städa & köttbullar

Hela morgonen har jag städat. Det är bra att få besök av mamma & mormor, för att då måste man nästan städa. Så nu är alla kläder undan plockade. Golven är även rena, jag har damtorkat och bäddat sängen. Det är rent och fint med andra ord. Hela förmiddagen har vi gjort hemma gjorda köttbullar. Mamma tycker att jag ska bli bättre på att göra riktig mat, så nu har hon lärt mig att göra köttbullar. Hela frysen är full, så nu har vi ett lager. Hon köpe även annan mat och bunkarade upp med, det tackar man inte nej till några dagar innan löning och kylen nästan ekar. Utom att göra köttbullar så tog vi en fika. Nu sitter jag bara och tar det lungt, tänkte kolla lite på ett par avsnitt av playa del sol, som jag och Malin började kolla på igår... riktigt roliga! Sen ta tag i pluggandet. Btw. Är foten snart helt läkt, haltar omkring lite nu bara. Så skönt!!!!!
Att tända doft ljus efter en storstädning är pricken över i:et.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Playa del sol är bäst!! Speciellt första säsongen

2012-01-22 @ 19:59:43
Postat av: linn

Ja verkligen. Playa del sol och solsidan är bra grejer!

2012-01-22 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback