tajts

Jag äger kanske fyra- fem par tränings byxor. Var av ett par som jag använder väldigt flitigt. Så pass att jag kom på att jag haft dem på ungefär fem- sex pass i rad, utan tvätt. Det börjar alltid med att jag testar ett annat par för omväxlings skull innan träningen, men det slutar alltid med att jag drar på mig samma gamla vanliga. Som tur är, är det bara byxor och inte tränings tröjor för det vore ju 100 gånger värre (äckligare). Men idag tog jag mig i kragen och kostade på mig lite nya tränings kläder. Då jag köpte ett par tränings tajts bla. som jag alltid varit mot, har inte tyckt att jag passat i det, utan alltid känt mig som en heffa klump i det. Men nu har jag hittat ett par, som jag kände mig fin i för en billig peng. Bilder kommer sen :-) Så nu ska det bli lite extra kul att träna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback