ytlighet!

Som många av er vet så använder jag extensions. Nu har de växt ut säkert två cm, så det börjar bli dags att göra om det på nytt igen. Tyvärr. Ingen jätte rolig konstad men har ju hittat min guldgruva där det gör en insättning på 100 slingor på under 2000kr. Och jag brukar nöja mig med 75st, så priset brukar hamna runt 1500kr. Jag vill inte ha så många slingor just eftersom att jag inte vill ha dom satta så högt uppe på huvudet så att det syns, det är ju ingen hit direkt. Men detta är det ända jag kostar på mig själv, utom kläder såklart. Använder inga dyra produkter, shampoon, smink, nagelförlängningar mm. Så de är ju inte så farligt egentligen, men det tråkiga är ju att det blir en dyr klump summa på en och samma gång. Gör det främst för tjockleken, mitt vanliga hår är rätt långt men tunt och för att de får mig att må bra och känna mig fin. Ytligt jag vet, men ibland får man!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vart gör du det?:)

2012-01-22 @ 15:03:07
Postat av: Linn svarar ;)

hässelby strand- salong siam

Postat av: Amanda

Hejhej, hur tycker du att dom är på den salongen? Är det bra kvalite på det blonda håret? Har läst lite blandad kritik om det stället men har samtidigt inte så värst mycket pengar att lägga på just hår..
Anyways, superglad för svar! Ha det bäst, kram.

2012-06-30 @ 23:00:49
URL: http://amandawarming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback