kalasigt

Kom precis hem från träningen. Nu ska jag samla lite krafter för att orka ta en dusch och sen göra iordning något lätt att äta. Magen kurrar! När jag praktiserar på skolan så äter barnen klockan elva och har bara ätit en skål med fil och mysli när jag kom hem. Så inte så konstligt kanske. Där efter måste jag slå in Chrilles presenter, innan han kommer hem från jobbet. Ikväll ställer jag klockan lite tidigare än vanligt, för att gå upp och sjunga för honom imorgon bitti eftersom att han fyller år. Funderar på att komma in med en bricka med frukost också. Fast han är ju ingen frukost människa och han lär ju inte vilja gå upp vid halv sju när han börjar tre och äta? Aja, får se hur jag gör. Jag skulle bli glad iaf, fast jag älskar ju frukost och har inga problem att äta direkt när jag vaknar. Utom imorse, när jag gjorde havregrynsgöt som blev som klister, det var lite svårt att få ner. Vad jag skriver en massa strunt. En dusch var de ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback