igår kväll

 
Det blev en kort utgång igår på Flamingo, efter en stund så fylldes stället med massor av folk och de förvandlades till någonting mellan en sardinburk och en bastu. Jag och Malin tyckte att det var sådär så vi promenerade hem till henne och satt ute på hennes balkong och bara pratade, efter ett tag så fick vi sällskap av Sophie och Emma. Tog en taxi hem vid tre, somnade strax efter halv fyra imorse. Hade bestämt promenad med mamma imorse vid tio, så det var bara att gå ut och traska i en och en halv timma. Tror någon kommer att vara trött på jobbet idag. Tror dock inte att det hade spelat någon roll om jag hade skippat promenaden och sovit två timmar extra, utan det var nog bra att få piggna till lite ute i friska luften istället. Nu måste jag iaf sluta knappa runt på tangenterna och dra mig mot jobbet. Kör från 13-20 ikväll och efter de så är jag ledig i två dagar... :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback