life is good

Det känns som sagt att man har varit ute i solen idag, just nu sitter jag i soffan in smord med massa after sun. Blir trött på mig själv som inte använde solskyddsfakor. Jag hade med mig en, men det kändes inte så varmt plus att solen gick i moln flera gånger så att ja... jag tyckte att det var en bra ide att hoppa över den och Malin lika så. Utom att jag har bränt sönder bröstet så är jag glad över att mitt sår på näsan är så gott som borta nu, tack vare all sol :-) Vad mer...? Jo jag hade lite otur när jag kom till stranden idag, då jag  börjar med att äta frukost och bjuder en anka på en bit av smörgåsen. Det slutar med att hans fruga också kommer förbi och var hungrig hon med, så pass att hon biter mig i tårna två gånger och jag skriker så att alla stackars barn familjer hoppar till. Efter det så jagar jag bort ankorna och springer runt efter dem en stund tills dem försvunnit när jag kommer tillbaka så ställer jag mig på min handduk och upptäcker att jag klivit i BAJS. Så min handduk blir alltså full med bajs och som tur är så hade jag en extra i bilen så jag slapp ligga på den, ja det var väl allt jag hade på hjärtat. Utom dessa saker så har dagen varit fel fri, fast än vi skrattade rätt bra åt båda sakerna ändå.
Hade på mig ett par nya shorts idag också! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback