mot huvudstaden

Hej! 
Igår hade jag häcken full så det blev ingen uppdatering. Började dagen med att handla picknick som vi sen tog med oss till stranden. Där låg vi och bokstavligen talat stekte i några timmar, innan jag var tvungen att åka och jobba från fyra till sägning. Det är dagar som dessa jag verkligen föredrar att jobba kväll, så att man kan utnyttja alla härliga sol timmar. Idag är jag ledig och jag hade ju verkligen hoppats på att vädret skulle bli lika fint som igår, men när jag gick upp strax innan nio imorse så la jag mig på soffan och tog mig en sovmorgon istället.. rätt skönt det med! Idag blir det iaf en tripp till Stockholm för att man kan ju inte bara ligga inne hela dagen lång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback