borta

Efter jobbet började jag att små packa lite inför morgondagen. Mamma hämtar mig klockan nio imorgon bitti, då vi två och Jocke åker upp till Stockholm och myser. Där efter åker vi hem till mamma och äter middag och sen sover jag över. Iaf, tänkte packa ner min hallonröda bikini ifall att vi får för oss att bubbla på kvällen. Jag letade säkert en hel timma efter mina bikinitrosor, inte för att jag inte kan ta en annan bikini, utan just för att jag blev så irriterad på att jag inte hittade dom. Bikinin är ju ny och jag har inte hunnit använda den någon annanstans än på balkongen vid två tillfällen så de är ju här hemma någonstans. Vände bokstavligen talat upp och ner på hela "kläd rummet" och letade överallt men det har fortfarande inte dykt upp. Så det får väl bli så att man måste köpa ett nytt par medan de finns kvar på Hm så jag slipper gå med rumpan bar i sommar, typ.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

2012-06-09 @ 07:25:44
Postat av: Mikaela

Jag gav bort dem till min kusin :) Orkade inte returnera! Ha en mysig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback