hamburgare & hallongrottor

Efter jobbet idag så åkte jag hem lagom till maten var klar. Jag hann bara byta om och drog på mig en långklänning sen åt jag och Chrille grillade hamburgare med mozarella på ute på balkongen :-) Till efterrätt så fick jag hemmagjorda hallongrottor. Chrille lekte hemmafru idag medan jag var på jobbet, då han både bakat, lagat mat (stek, sås och potatis) till matlåda samt diskat. Just nu ligger vi utslagna på soffan i matkoma och jag funderar jag på vad jag ska göra av den här kvällen, Chrille ska träffa några vänner och jag står mellan att ta "ett glas på stan" eller att kolla på film hos Emelie? Snart dags att bestämma sig. Känns dock sådär att gå ut med blaffan på näsan, även om det har blivit lite bättre...*peppar*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback