hår fix

Innan jobbet idag tog jag mig en sväng förbi moraberg för att spana in locktångar. Jag fyndade en från OBH nordica (Björn Axen) samma märke som jag hade på min gamla.. Såg på deras hemsida att de hade ett bra pis på 295:- men den i affären låg på 500-600:- där omkring (som alla andra) Jag visade hemsidan för tjejen i kassan och jag fick den där efter för internet priset, sjukt nöjd :-) Köpte mig även en ny hårborse då min gamla har gjort sitt och efter jobbet så köpte jag mig en hårfärg som jag har lagt i lite av just nu. Tror dock inte att det blir nån skilland alls? Har haft i färgen nu ett tag och det händer knappt någonting, tyvärr. Min tanke var att dämpa det ullra blonda som jag har på vissa ställen. Men men, resultat av locktången kommer iaf sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback