spö regn

Det spö regnade ju verkligen när jag skulle gå ut till bilen idag, det öste bokstavligen ner och hade jag varit en uteliggare hade jag lätt passat på att duscha eller till och med tagit ett bad. När jag skulle gå över gatan till bilen, så blev fötterna helt dränkta i vattnet. Det är vid de tillfällerna man önskade att man ägde ett par gummistövlar. Och det är då man önskar att man inte satte på sig ett par ljus beiga jeans. Jaja, vad gör det om hundra år? Just nu är det rätt fint väder igen och jag och Emma ska laga mat, vi funderar på att ta fram elgrillen och grilla köttet och majskolvarna som väntar på oss i köket. Så får det bli, dags att sätta lite fart kanske? Magen kurrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback