på´t igen bara

Från och med idag har jag inte tränat på en vecka, förra Söndagen var jag på aerobic och sen har jag alltså inte besökt gymmet sen dess. Vad hände? Från att ha varit där i snitt fem gånger i veckan sen i Januari till noll? Jag får väl skylla på jobb, tråkiga pass, fint väder (som det var då) och ingen större motivation. Men nu längtar jag verkligen tills att få köra igång som vanligt igen. Nu börjar iaf tiden att dra ihop sig tyvärr, dags att ta en snabb dusch, slänga ihop en liten matlåda och sen åka och jobba. Idag jobbar jag från 13-21 skulle egentligen slutat 20 men fick jobba över en timma. Hinner iaf hem lagom till bb-finalen börjar, viktigt. Haha!
Ynka två lång prommenader har man iaf tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback