-2,6kg

Hade en mysig kväll hos mamma igår. Det blev god mat, väldigt god mat. Det blev grillad kycklingfile med potatis gratäng och tillbehör. Första gången jag äter grillad mat i år. När jag kom hem till mamma så sa hon att de syntes på mig att jag gått ner i vikt. Jag tackade och bugade för det, men hade ingen aning om iaf det hade hänt något på vågen. Sa att jag inte gillar att väga mig, blir bara besviken om det inte händer något nu när jag är så duktig med träningen och mat. Efter vi hade bubblat och jag ska gå in i duschen, får jag ju syn på den där vågen. Ställer mig på den iaf trotts att det var kvälls tid med massa god mat i magen (ska jag väga mig vill jag helst göra de på morgonen) men jag kunde inte bli gladade. Vägde mig sist förra Onsdagen dvs. att det var en vecka och två dagar sedan och vågen visade -2,6kg. Blev hur glad som helst och det var ändå skönt att få det bevisat (svart på vitt) att all träning och bra mat har gett resultat. Nu är jag ännu mer taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback